Gratis verzending vanaf € 50,-

Voor 15.00 uur besteld, vandaag verzonden

Fysieke winkel Beukerstraat 6, Zutphen

De meeste producten hebben wij in eigen voorraad. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk naar jullie te verzenden. Wanneer je voor 15.00 uur besteld, wordt jou bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Wij versturen onze pakketten van dinsdag t/m vrijdag.

Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail, kijk voor de zekerheid in de spam box wanneer je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen. Wanneer wij jouw bestelling hebben verwerkt, ontvang je een track en trace code + de factuur per e-mail.

Ja zeker, bestellingen kunnen worden afgehaald in onze winkel aan de Beukerstraat 6 te Zutphen. 
Geef bij je bestelling aan dat je de bestelling wilt komen afhalen, zodat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht.

Ja zeker, binnen 14 dagen na aankoop kun je de bestelling omruilen of retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Is er iets met je pakket gebeurd waardoor jouw artikel defect of gebroken is aangekomen? Wacht dan niet en neem contact met ons op. Wij sturen je graag een nieuw artikel.

Neem contact op via ons contactformulier hier onder of stuur een e-mail naar klantenservice@azzoro.nl

De geretourneerde artikelen worden door ons nagekeken en beoordeeld wanneer wij ze retour hebben ontvangen. Indien alles in orde is en de retour aan alle eisen voldoet, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort.
Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering worden gebracht op het totaalbedrag.

Natuurlijk, we vertellen je graag alles over onze producten. Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier, per e-mail: klantenservice@azzoro.nl of via WhatsApp: 06-83102047

Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt, ontvang je een automatische e-mail met de track en trace code.

Let op: Verwacht je een brievenbuspakket van ons? De track en trace code van brievenbuspakketten willen nog wel eens afwijken van de daadwerkelijke leverdatum.

De bestelling is online niet meer te wijzigen, maar dit kunnen wij wel handmatig doen. Indien er iets veranderd dient te worden, vragen wij je om contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier hier onder, per e-mail: klantenservice@azzoro.nl of via WhatsApp: 06-83102047

Let op: Wanneer wij je bestelling al behandeld hebben, kunnen wij geen gegevens meer veranderen.

Bij besteding van minimaal € 50,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. 
Bestellingen onder de € 50,- versturen wij met € 4,95 verzendkosten.

Heb je geen track en trace code van ons ontvangen? Stuur ons dan een berichtje via: 06-83102047 of een e-mail naar: klantenservice@azzoro.nl
Wij kijken graag met je mee. Staat je pakket op afgeleverd, maar heb je niets ontvangen? Bij een brievenbuspakket wil het wel eens voorkomen dat deze op afgeleverd staat voordat deze daadwerkelijk is bezorgd. We vragen je daarom nog 1 dag te wachten en dan aan de bel te trekken.

Samenstellen kan altijd, al onze zijdenbloemen staan als losse items op de website waardoor je gemakkelijk zelf kunt mixen en matchen.

Heb je hulp nodig? Wij kunnen via WhatsApp 06-83102047 helpen en foto’s sturen van het door jou samengestelde boeket.

Mocht jouw vraag niet in dit overzicht staan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via onderstaand contactformulier, per e-mail: klantenservice@azzoro.nl of via WhatsApp: 06-83102047

Scroll naar boven